Przyszła odpowiedź od skrilla:
Nasze systemy bezpieczeństwa odnotowały działania, które sugerują nieautoryzowane próby dostępu do Pana konta Skrill. W celu zapewnienia kontu bezpieczeństwa, czasowo ograniczyliśmy niektóre opcje płatności.
 
W celu odblokowania Pańskiego konta prosimy dodać nowy adres e-mail i zaznaczyć go jako podstawowy a następnie usunąć stare adresy przez sekcję Ustawienia > Dane osobowe i zmienić hasło.
 
Po dokonaniu tych zmian, prosimy o dostarczenie następujących dokumentów:
 
- skanu kolorowej kopii (przednia oraz tylna część) ważnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem (paszport lub prawo jazdy). Zeskanowany dokument powinien być widoczny w całości, wyraźny i czytelny, bez ukrytych danych oraz zamazań.
 
oraz
 
- kopii dokumentu potwierdzającego adres zamieszkania (skan lub zdjęcie): wystawionego w ciągu ostatnich 3 miesięcy w wersji papierowej, który zawiera Pana imię i nazwisko oraz adres (np. rachunek za prąd, wyciąg bankowy). Nie akceptujemy wyciągów z kart płatniczych i rachunków za telefon komórkowy.
 
Dokumenty prosimy wysłać z nowego adresu email na help@skrill.com.
                                                         
Z góry dziękujemy za współpracę i zrozumienie w tej kwestii.
 
Pozdrawiam,
Lili